Coffee Bay & Port St. John’s – Празненства и плоски гуми

След най -забележителното забелязване на животни в Националния парк Аддо, решихме да оставим нашия адреналин да се успокои малко, както и да се отправим към охладената/хипи зона на Кафе залив. Тъй като беше доста далеч, решихме да прекараме нощта в Чинтса, както и беден, имахме само една вечер там, изглеждаше наистина приятно. Отново има също толкова много за разглеждане, както и да се изпълнява в Южна Африка!

Шофирането до кафе залива беше красиво; Разкошни долини, планини, както и регионални села бяха фона на нашето пътуване. По пътя, когато бяхме изключили магистралата, както и на дълго време, имаше индикации за „дупки“ … това беше подценяване!

Те бяха като каньони в тротоара. Ник трябваше да ги избягва наляво, както и надясно, което е трудно, когато няма рамо (пътят просто свършва, както и обикновено има канавка отдолу), имаше и насрещно уеб трафик, както и много, много хора, които се разхождаха по път. За съжаление, след като почти стигнахме до нашата дестинация, дупките получиха най -доброто от нас. Влязохме в главата на каньона … нямаше къде да отидем, в другата лента идваше значителен камион. Мигновено изскочи гума. Не само пикочния мехур, действителната гума имаше голям разрез в нея.

Бяха посочени няколко псувни думи, както и ние се изтеглихме, смениха се на опасностите, изскочихме багажника, разтоварихме целия багаж, за да стигнем до резервния, както и инструментите, забиха колите и камиона, както и направиха превключвателя … Всички с публика от регионални любопитни Xhosa (племето, живеещо в тази област) младежи, които гледат. Просто типичен ден в Африка!

Регионалните къщи, наречени „кръгли“, Южна Африка
Оправяне на плоска гума с аудитория от деца на Xhosa, Южна Африка
Отивахме в Coffee Bay за известния фестивал на раницата: Ежегодният фестивал на барабани. Раниците, на които останахме, бяха добре, определено не е една от най -добрите. Прекарахме деня в много необходимата дрямка, както и се събудихме навреме за вечеря, както и бири, преди празникът да започне около 8:00. Там имаше много сделки от регионални хора на Xhosa за събитието, главно като изпълнители. Имаше племенни танци, прекрасно пеене, австралийски човек, който играеше Didgeridoo, прекратява Twirlers, няколко рок групи, както и разбира се, страхотни оферти, както и страхотни оферти за африканско барабани! Барабанирането, както и купони, влязоха в малките часове на сутринта. Наслаждавахме се на тържеството, както и на района на Coffee Bay, но смятахме, че не можем да се свържем с регионалния народ, както и да почувстваме, че сегрегацията между чернокожите, както и белите хора са изключително силни там. Събудихме се, чувствайки се изненадващо свежи, както и решихме да се отправим рано към следващата ни спирка … Порт Сейнт Джон.

Наслаждавайки се на бира на фестивала за барабани за кафе, Южна Африка
Една от изпълнителните групи на фестивала на барабанния бай на кафе, Южна Африка
Пожар, въртящ се на фестивала на барабани за кафе, Южна Африка
Бяхме приятно изненадани, когато стигнахме до Порт Сейнт Джон, както и доволни, че бяхме напуснали Coffee Bay рано. Разположен точно на океана, изключително малкото градче беше заобиколено с богата тропическа растителност, прекрасни скали, както и девствена брегова линия. Организирахме се да прекараме една нощ или така, но когато видяхме нашите раници (маймуна от джунглата), останахме за 3 славни нощи. Значителното лично пространство беше перфектно. Той беше далеч от основния дом, както и нашата палуба пренебрегва джунглата, както и скалните скали. Най -добрата част беше душът на открито, на открито! Прекарахме сутрините, седейки на столовете си, като имахме кафета, както и се наслаждавахме на гледките. Перфектната зона за раници на бюджета.

Прекрасното двойно пространство в Jungle Monkey, Port St. John’s, Южна Африка
Още първия ден там отидохме на шофиране до „Втори плаж“, както и тръгнахме по дългия участък от плажа, преди да забележим индикация, която заяви „Кръст тук“. Направихме това, което посочи индикацията, както и тръгнахме по пътеката на Юнгли по бреговата линия до мястото, където тя се отвори на върха на голям хълм с изглед към океана. Прекрасни гледки от върха. След това забелязахме още една пътека, водеща малко към океана.

И така, ние се съобразихме с него, както и бяхме възнаградени с още много по -добри гледки към океана с плуване на делфини от! Оттам, където бяхме кацнали, наблюдавайки делфините, имаше още един хълм, както и за да стигнем до него, трябваше да се скачаме по-надолу по планината (бяхме на кабелно въже за безопасност), спуснете се надолу по една дървена Стълба, пресечете тесната скалиста пътека, свързваща двете планини, както и се изкачвайте на още една дървена стълба.

Това беше наистина нервно обвиване, но с известно насърчение от Ник, аз успях да го направя. Бях толкова доволен, че маДе допълнителните усилия да стигнете до там. Когато се раницата, няколко от най -добрите преживявания, които можете да имате, обикновено са тези, които отнемат малко усилия. След като се разхождахме по малката скала/планината, забелязахме, че когато значителните вълни се сринаха, огромен спрей вода се изстреля във въздуха. Разследвахме го малко по -далеч, както и се оказа, че това е дупка за удар! Никога досега не сме го виждали. Издръжливостта, както и скоростта на вълните, които влизат, принуждават водата с малко дупка в скалите, задействайки значителен спрей от 30 фута, т.е.: ефект на издухване. Гледахме това за малко, както и се върнахме към нашата къща. Отличен ден.

Красив втори плаж, Порт Сейнт Джонс, Южна Африка
Даркес, който върви по прекрасен втори плаж, Порт Сейнт Джонс, Южна Африка

Направихме пясъчник на плажа! Порт Сейнт Джонс, Южна Африка

Пешеходна стълба, за да стигне до дупката за удари, Порт Сейнт Джонс, Южна Африка

Пешеходен път от духането, Порт Сейнт Джонс, Южна Африка
Издухване! Порт Сейнт Джонс, Южна Африка

Наслаждавайки се на зашеметяващ африкански залез. Порт Сейнт Джонс, Южна Африка
Следващите дни бяха прекарани в релакс, както и правехме нашите поръчки на раницата: пране, блогове, както и пазаруване на хранителни стоки. Една вечер нашите раници предоставиха совалка, за да ни заведат, както и някои други хора, които остават там, колкото стара летище за залез. Залезът беше красив, малко ветровито, но все пак наистина наистина приятен. Сбогувахме се с нашата обстановка в джунглата, както и се отправихме обратно на магистралата до Умзумбе. Следващото гмуркане беше на дневен ред!

Като тази публикация? Прикрепете го!

Отказ от отговорност: Козите на пътя е партньор на Amazon, както и също и филиал за някои други търговци на дребно. Това означава, че правим комисионни, ако щракнете върху връзки в нашия блог, както и закупуване от тези търговци на дребно.