Изследвайки културата, както и Калутс в Керман, Иран

, прекарахме 3 нощи в град Керман, както и имахме изключително незабравимо време с регионалния народ, докато преживявайки религиозната церемония на Ашура от първа ръка. Както вече казахме, това са малкото неща в пътуванията, които наистина ни носят щастие, както и нашето време в Керман беше отличен пример.

Автобусът, който да ни отведе от Язд до Керман
Първоначално взехме решение да намерим на Керман, за да отидем в заобикалящата пустиня, селата, както и невероятните калути (пясъчни образувания в пустинята). Като се има предвид, че напрежението в момента е високо със съседната страна на Пакистан, взехме решение, че е най -доброто да не се впускаме толкова на изток, колкото искахме, както и да прекараме много повече време с домакинството на Ахаван в нашия хотел.

Веднага след инспектиране в хотел Ахаван разбрахме, че ще го харесаме там. Братята и сестрите, които притежават хотела, бяха приятелски настроени, там имаше само 4 други туристи, помещението беше безупречно, ресторантът на място сервира страхотна храна, както и вибрацията All Around беше дружелюбна, както и топла.

Нашето пространство в хотел Ахаван в Керман
Изхвърлихме чантите си в пространството, както и тръгнахме да проверим 1200 м, дълъг покрит базар от „край до край“. Бяха ни предоставени безплатни проби от ядки, сушени плодове, пресен нар, както и тръба на наргилето! Разговаряхме с много регионални хора, както и се скитахме наоколо, наслаждавайки се на атмосферата.

Върху тръби за продажба на пазара в Керман
Назад в хотела имахме вкусна вечеря от говеждо яхния, пържена риба, ориз, салата, кисело мляко, картофи на скара, както и хляб. По -скоро празникът, общо с „бира“, че хумористичният сервитьор Мохамед настоя да пием. Нека ви кажа, това не беше абсолютно не бира.

Спазването на деня тръгнахме да видим малкото близко градче Махан, както и популярните Калути с нашия автомобилист за деня, Али. Той не говореше английски, но беше фантастичен автомобилист, както и винаги спряха винаги, когато попитахме, както и дори ни правеше чай през целия ден.

Махан беше фантастичен град, но имайки предвид, че това беше времето за почивка (Ашура), много неща бяха затворени. Ние обаче успяхме да видим светилището на суфийския дервиш, както и на поета, Шах Не’Матолах Вали, който почина на 100 -годишна възраст. Мавзолеят също е изключително стар, той датира от 1436 г.!

Красив таван вътре в светилището
От Махан направихме нашия метод в пустинята. След около 2 часа шофиране пейзажът започна да се променя. Сякаш от нищото, малките могили започнаха да пишат навсякъде около нас.

Пристигайки в Калутс!
Докато направихме метода си допълнително в калутите, пред нас стояха извисяващи се пясъчни образувания. „Пясъчните замъци“ са изваяни над хилядолетия от модификацията при вятър, която задейства пустинния пясък, за да се подрежда, както и да напише различни форми на форма.

Наслаждавайки се на залез на Калутс
Останахме, докато слънцето залязва, както и се насладихме на още една чаша чай с нашия нов приятел Али.

Същата вечер бяхме поканени в натоварената кухненска зона от собствениците. Семейството на г -н Ахаван, приятелите, както и персоналът бяха забързани, приготвяйки 3 огромни котела с храна, за да осигурят на следващия ден. По време на Ашура, ако сте в състояние, е обичайно да приготвяте храна или напитки за общността. Хотелът правеше агнешко яхния като техен принос, както и беше жертвал 6 овце в процеса.

Помощ за приготвянето на Ashura ядене
Ник, както и аз помогнах малко, като разбърках големите вани на вкусотата. Също така удовлетворих трите дъщери на собственика, които споделиха малко информация за Ашура с мен.

Аз с трите дъщери на собственика
На следващата сутрин хората бяха облицовани пред портите до хотела. Всеки донесе кофа, тенджера или някакъв вид контейнер, за да получи предложенията. Ник, както и аз бях поставен на работа, както и подпомагах пресерваната храната на местните жители. Събрахме кофите от портите, отидохме в кухнята, изпълнихме я с яхния, както и го върнахме в нетърпеливо чакащите семейства. Беше толкова страхотно преживяване! Всички бяха в страхотни духове, както и ние бяхме използвани и ястия.

След забързаната ни сутрин г -н Ахаван обясни, че сега всички ще се събират в центъра на града, за да пеят, да скандират, да се молят, както и (за мъжете) себе си. И така, Ник, както и аз тръгнах в центъра на града. Като се има предвид, че това е траурен период за шиитските мюсюлмани, всички използват черно. Имаше много хора. Мъжете, жените, както и децата, всички бяха навън да оплакват загубата на имам Хюсеин, починал преди 1333 години.

Церемонията на Ашура в Керман
Въпреки че това беше изключително завладяваща гледка за нас, ние започнахме да се чувстваме клаустрофобични иS след около час, както и решихме, че е време да напуснем. Докато направихме метода си вкъщи, бяхме използвани безплатен горещ шоколад, както и топло мляко! Много вкусен.

Получаване на безплатно горещо мляко за Ашура
Времето ни, прекарано в Керман, беше за забележителностите, но също така беше изключително много да видим религиозната церемония, както и за удовлетворяване на страхотното семейство Ахаван. Изпитвахме удоволствие в нашето време там, но след 3 нощи беше време да стъпим.

Следете да чуете за рождения ден на Ник в Шираз!

Харесай го? Прикрепете го! ?

Отказ от отговорност: Козите на пътя е партньор на Amazon, както и също и филиал за някои други търговци на дребно. Това показва, че правим комисионни, ако щракнете върху връзки в нашия блог, както и закупуване от тези търговци на дребно.