Нашият опит в популярното пътуване на O Circuit в Торес дел Пейн

ревът беше ужасяващ. Стените, както и таванът на нашия малък общежитие, сякаш се огъваха, както и закопчаването под силата му. Рядко съм бил истински „уплашен“ през цялото си време на пътя, но умът ми се състезаваше, докато лежех на гърба си и слушах оглушителните щети на бурята навън. Това – повярвах на себе си – е Патагония. В какво се включихме?

Тук бяхме, в края на земята, при милостта на няколко от многото непредсказуемо метеорологично състояние на планетата, както и ние щяхме да прекараме следващите 8 дни в планината с нищо много повече от едва проходим Използвана палатка, спален чувал, който не е оценен топло, достатъчен за климата отвън, както и някаква екипировка за бюджетен план, която избрахме по време на нашето време в Пунта Арена.

Настройване на третата ни палатка за къмпинг под наем пред хаотична скала, за да я тестваме. Всеки имаше дупки!
Бях убеден, че ще трябва да отменим. Торес дел Пейн в Чили винаги е бил популярен заради капризно време, с пориви на вятъра толкова силни, че често взимат походи, както и ги забиват на земята … буквално.

Но седмицата, която избрахме да се покажем, беше една за книгите. Целият гръб на O пътуването, което бяхме организирали да вземем, беше затворен, само дни преди пристигането ни, заради силните ветрове, както и наводненията. Трекерите бяха заседнали на коловозите, както и беше абсолютен хаос в парка.

Думите на Рут, ораторът на охраната на туриста, удовлетворяващ, че бяхме отишли ​​в предната вечер, все още звъняха в главата ми.

„Почти всички смъртни случаи, които се случват в парка, се появяват, тъй като походите не са спазвали правилата.“

Смъртни случаи. С „S“? Множествено число?

Тази нощ не спах намигване. Превърнах се с алармата в 5:30 сутринта, все още сплашена от шума на гръмотевичния вятър, всъщност заявих малко молитва, преди да се събудя дарче. По никакъв начин не съм религиозна личност, така че това беше първо за мен.

“Събуди се Даркес … Време е да започнем О”

Не пропускайте нашата видео серия от 4 части по-долу от Trekking & Camping в Torres Del Paine!

И така започна…

Вече бяхме опаковали чантите си предната вечер, така че беше основна ролка от леглото, чисти зъби, както и ситуация на изхвърляне. Когато отворихме вратата към хостела, както и надничахме навън, тя все още беше ветровита, както и дъждовна, както и мразовитата хапеше, но крайните пориви на вятъра бяха абсолютно затихнати.

Кози и диноси точно преди да се качите на автобуса до Торес дел Пейн
Сега беше точно като наистина лоша буря, която израснахме, виждайки в Канада, а не на Blizzard на ураганските сили, която е често срещана тук в края на света.

Додоволихме се с нашите приятели Джарид, както и от Алеша от Nomadasaurus, както и се качихме на двучасовото пътуване с автобус до парка.

Докато автобусът пътуваше по магистралата, пълен с тревожни, както и в екстатични походи, имаше чувството, че всички в този автобус нямат концепция в какво се записват. Поглеждайки назад сега, мога да заявя със сигурност, че определено беше така.

Свързано: Най -изключително ръководство за походи на O Circuit Path в Torres del Paine

Небето ясно

След около 1 час в автобуса, за наша изненада, дебелите, тъмни, апокалиптични облаци започнаха да се разделят. Най -първо имаше кратки моменти на яркост, които избелват сенчестата маса, както и след това лъчи слънчева светлина, пробити с облаците, като ни се надяваха, че можем да го направим чрез това преживяване.

По времето, когато стигнахме до входа на Националния парк Торес дел Пейн, по някакъв начин цялото небе беше синьо. Слязохме от автобуса с огромни усмивки на лицата си. В миг може да почувствам увереност да расте вътре в мен.

Слънчево небе на входа на Торес дел Пейн
“Можем да направим това, Дарик!”

Нейното поемане на отговор:

“О да. Разбрахме това … ”

O Circuit Trek

Много типично пътуване за изпълнение в Торес дел Пейн е W Trek, който заема част от O. photo a W с цикъл, свързващ външните ръце на буквата, като на снимката по -долу:

Карта любезност на www.torres-del-paine.org

Пътуването, на което се впускахме, както всички неща EPIC, има няколко имена. „O“ е най -често срещаният, но също така се разбира като „походът на веригата“, както и „задната страна“. Той се простира на 132 километра с дълбочината на чилийската Патагония с малко повече от няколко малки „лагера“ или райони за почивка по пътя.

Задната страна е там. Няма нищо на километри, просто походи, диви животни, гори, снежни върхове, както и забележителните пейзажи, които направиха този национален парк толкова известен.Въпреки че бях ужасен в нощта преди похода, аз съм толкова възхитен, че в крайна сметка направихме много по -труден O Trek. W е много по -комерсиализиран с много обиколки, както и всички удобства, които бихте очаквали да откриете в града. Хората на W бяха похождали със стачкови сушилни, малки поли (сериозно!), Както и в някои случаи, търкалящ се багаж – с портиерите носят тази предавка.

Задната страна е съвсем ново чудовище. Тъй като в няколко от лагерите няма ресторанти (само основни сайтове за лагери, намалете тоалетните, както и малко 3 стена барака за готвене), повечето преходи на O носят собствена храна. Или това, или наемат вратичка (150 долара на ден), за да го донесат за тях.

Нашият бъги с храна. Голяма част от тежестта!

Ето защо нашите чанти бяха толкова нелепо тежки. Имахме храна на стойност 8 дни, натъпкана в тях, заедно с готварски консумативи като саксии, тигани, чинии, печка, газ, както и прибори. Още в първите дни на похода, преди да сме яли няколко от нашите товари, чантите ни изкопаха в раменете си, както и бедрата, както и може да усетим как гърбът ни боли под натиска.

Нашите опаковки бяха тежки, да, гърбовете ни бяха възпалени, да, но имаше усмивки, постоянно опънати по лицата ни. И четиримата бяхме в екстаз. Точно тук бяхме, в южния край на планетата, туризъм с страхотен бизнес, както и великолепно време … не бихме могли да бъдем по -щастливи.

Наслаждавайки се на почивка на слънце
Първият ден ни даде намеци за това, което се предлагаше за нас. Командващите сиви върхове се втурнаха в прахообразното синьо одеяло на небето, което висеше над главите ни. Каквото и да изглеждаше по -голямо от живота. Пейзажът беше толкова перфектен, толкова живописен, както и толкова премахване на кристалите, че беше напълно сюрреалистично. Просто не изглеждаше, че пейзажите толкова големи, както и плашещите, наистина могат да съществуват.

Първият ден беше „лесен“. Беше само 5 часа да отидем от входа на парка до първия лагер, Серон, както и въпреки че имахме някакъв много мощен вятър, след като преминахме на 300 метра висок хребет, слънцето грееше цял ден.

Създадохме първия си лагер под сигурността на няколко малки хълма, както и приготвихме първото ни хранене заедно. Всички бяхме облекчени, че наистина бяхме на пътеката, както и че времето, поне засега, беше на наша страна.

Удивително е, че метеорологичното състояние се задържа за нас през целия 8 дни по пътеката. Имахме няколко часа леки душове, някои доста силни ветрове на моменти, но в по -голямата си част имахме напълно синьо небе, както и премахваме времето … истинска аномалия за тази част на света.

След тази първа вечер започнахме да признаваме, че ще бъдем на пътеката с точно същите приятелски лица. Около 12 от нас бяха резервирали всички точно същите къмпинги, идеални с до края на похода, типично събитие на O.

Първият ни лагер – Serón

Това показва, че (като един британски турист в нашата група го каза), ние сме като пътуващ хостел. Всяка вечер хапвахме, пиехме малко напитки, разговаряхме, се смеехме, както и лагерувахме до същите хора.

Като приключенски куп, всеки човек имаше специална история. Бяхме толкова повлияни от нашите колеги походи, тъй като често сме от други пътешественици, както и научихме много от тях.

Една двойка спря задачите си да пътуват за една година (както направихме преди 8 години). Още един беше оставил Германия 2 години назад на велосипеди. Те се возиха от Германия до Обединеното кралство, след което изпращаха моторите до Ню Йорк, както и бяха яздили целия метод до края на Южна Америка през програмата от две години.

Los Perros Lake & Glacier

Въпреки че много дни на „O“ Dariece, както и аз пътувах сам, както и ни хареса, че може да имаме песни към себе си, но и да удовлетворим новите си приятели в края на всеки труден ден.

Първите ни 4 дни бяха само на гърба. Бяхме минали покрай ледниците, седяхме на плажовете на езерата, лагеруваха под снежни върхове, както и походихме над 1200 метра висок проход. По времето, когато пътят ни се свърже отново с W Trek, всички се чувствахме така, сякаш наистина сме постигнали нещо невероятно.

Проходът на Джон Гарднър на 1200 метра

По някакъв начин краят на гърба се чувстваше като повърхностна линия за нас. Ние бяхме само половин метод, направен през цялото пътуване, тъй като все още имахме 4 дни на W, но всички ние се чувствахме така, сякаш сме някъде, където хората от W не разбираха.

Тъй като пистите се свързват, беше like задоволяване на два свята. САЩ, с нашата груба екипировка, безпроблемна, както и изтощени, удовлетворяващи се от W Trekkers, които имаха козметика, на флота, както и дневни пакети. Мога просто да си представя как се чувстват планинарите, когато се спуснат от срещата на върха на инсталирането на Еверест, за да видят всички 5-дневни трекери, които стигат до базовия лагер.

Размисли на ледниково езеро близо до проход Джон Гарднър

Въпреки че останалата част от пътуването беше абсолютно различно преживяване, все още ни хареса. Пейзажът все още беше невероятно спиращ дъха, както и въпреки че имаше много повече хора по пътеките, нямаше значение за нас. Току -що се зарадвахме да походим в Националния парк Торес дел Пейн.

Торес

Финалът на това невероятно 8 -дневно пътуване беше в „The Torres“. Огромна скална формация, която изглеждаше като три лъчезарни пръста, издигащи се от изумрудено езеро. Отначало изглеждаше, че ще пропуснем изцяло гледката, но след като сме имали толкова фантастично метеорологично състояние до този момент, ние го поставихме толкова много, колкото „не можеш да ги спечелиш всички“.

Но се оказа, че късметът ни наистина се задържа. След като изчаках наоколо в горчивия студ, вятър, както и дъжд, като се има предвид, че 6:00 сутринта, небето последно се раздели. Златните върхове се показаха, както и наистина бяха спектакъл. Можем абсолютно да видим защо толкова много хора се събудиха толкова рано, за да стигнат до тази част от пътуването за изгрев!

Големият финал. Популярният „Torres“ (Кули “) при Sunrise

Повърхностната линия

В последния ден бяхме втората двойка от нашата група, която стигна до крайната точка. Нашите приятели джаза, както и Алеша, дойдоха скоро след нас, както и Джаза щедро получи нашата група от походи на приятели на бира, за да пие в парка, докато чакахме автобуса да ни върне обратно в Пуерто Наталес.

Това беше краят. Нашите лица, както и телата, бяха очукани, както и възпалени, но умовете ни бяха силни, както и всички ние се наслаждавахме на изключително усещане за постижения. Успяхме. Ние не само оцеляхме, но процъфтявахме на разположение?

Нашите общи впечатления

Въпреки че пътуването с O беше трудно, вярвам, че е абсолютно изпълним за всеки индивид с уважавано ниво на физическа годност, както и голямо количество походно преживяване. Имаше 65-годишен човек, както и домакинство с 3 младежи (на възраст 12, както и 14) в нашата група.

За нас е лесно да се каже, че това пътуване е изпълнимо, но имахме страхотно време. Ако боговете бяха взели решение да свалят целия гняв на Патагония върху нас, ние щяхме да пеем различна мелодия. Не мога да си представя изкачването на прохода, докато съм бил наоколо от ветровете на Gale Force или спя с нощта с напоена палатка за къмпинг, както и наводняване навън.

Долината на Франсис е зашеметяваща!

Просто сме доволни, че метеорологичното състояние беше на наша страна, както и успяхме напълно да се насладим на тази изключителна част на света. Торес дел Пейн е най -вероятно най -живописното място, което съм виждал, както и идвам от естествено благословено място в Западна Канада.

Патагония предоставяше всички свои обещания, както и след това някои. Нямаме търпение да се върнем към тази част на света, може би да не се впуснем отново в О, но да проверим някои други части от този огромен милион квадратни километра на открито.

Прочетете още:

Какво да опаковате за походи, както и за къмпинг пътуване в Торес дел Пейн

Най -голямото ръководство за походите, както и към къмпинг в Торес дел Пейн, Чили

Харесай го? Прикрепете го!

Отказ от отговорност: Козите на пътя е партньор на Amazon, както и също и филиал за някои други търговци на дребно. Това показва, че правим комисионни, ако щракнете върху връзки в нашия блог, както и закупуване от тези търговци на дребно.